Németország beutazó turizmusa a koronavírus-járvány miatt leállt. A meghozott utazási korlátozások ugyanúgy vonatkoznak a beutazásra, mint a kiutazásra. A helyzet várhatóan akkor fog valamelyest lazulni, ha az adminisztratív intézkedések mind a desztinációs, mind a küldő piacon lehetővé teszik az utasforgalom folytatását.

A Német Turisztikai Hivatal (DZT) igazgatótanácsi elnöke, Petra Hedorfer szögezte le a címben szereplő mondatot. Mint nyilatkozta, az aktivitásuk folyamatos, több mint 30 közösségi médiacsatornán kívánják fenntartani az érdeklődést Németország, mint uticél iránt. A középpontban szórakoztató és interaktív posztok állnak. Ápolják az aktív párbeszédet németországi turisztikai partnereikkel és a nemzetközi utazási szakmával.

Folyamatos a közösségi média nemzetközi csatornáin a marketingtevékenységük. Interaktív, szórakoztató módon kívánják bemutatni a jövő utazóinak a németországi desztinációk – a 16 szövetségi tartomány – kínálatát, erősítve a kapcsolatot a potenciálisan Németországba látogatókkal.

A jelenlegi helyzetre tekintettel a DZT minden tervezett piac-specifikus és nemzetközi marketingtevékenységét, közte a „German Summer Cities” és a „#WanderlustGermany” kampányt az év második felére halasztja, bár az előkészületek nagyrészt befejeződtek. A digitális részek „gombnyomásra” indíthatók. A különböző célpiacok aktuális fejlődésére tekintettel az év második felétől helyreállító tevékenységek kezdődhetnek, a kampányok új időpontban gyorsan megvalósulhatnak.

Hajós Anna

További elérhetőségek:

#DiscoverGermanyFromHome

#staysafe, #stayathome, #traveltomorrow