Az 1994-ben, Münchenben alapított AVIAREPS azzal a céllal jött létre, hogy segítse a turisztikai desztinációk és légitársaságok fejlődését. Napjainkban már 65 országban 69 irodája szolgálja ezt és szakterületén a világ vezető nemzetközi marketing, PR és kommunikációs vállalata lett. A cég vezérigazgatója, Edgar Lacker elmondta, hogy büszkék arra, hogy átfogó vezetőszerepet töltenek be a légitársaságok, a turizmus és a vendéglátás területének képviseletében, aktívan fejlesztik és alakítják az itteni trendeket, keresletet és költést. Születésnapi ajándékként új, modern, és interaktív web-oldalt indítottak, amely tükrözi az általuk képviselt innovációt, növekedést, kiválóságot és inspirációt. (www.aviareps.com)

   A csoport hazai leányvállalata, az AVIAREPS Magyarország Kft. Több, mint 25 éves tapasztalattal rendelkeznek a professzionális utasforgalmi GSA szolgáltatások, valamint a turizmus kommunikáció és marketing területén. Olyan légitársaságokat képviselnek, mint az Air Mauritius, Air Cairo, Air Serbia, Asiana, ElAl, Condor, China Southern, Ethiopian, Philippine Airlines, SunExpress, Xiamen Air, valamint május 2-től a palettát színezi az Alet is. Mellettük ügyfelei a Horvát Idegenforgalmi Közösség, vagy az Egyesült Arab Emírség része, a Ras el-Haima, továbbá a világ legnagyobb szállodalánca, a Marriott International 32 különböző márkájával, valamint az Eurpocar, Európa vezető autóbérlő és mobilitási szolgáltatója.

Hajós Anna