Új szolgáltatást kínál a csecsemőkkel és kisgyermekekkel utazó családok számára a müncheni repülőtér. A 2-es terminál tranzitterületén, a G32 beszállókapu közelében kényelmes, 24 órás megoldással juthatnak hozzá a szülők pelenkákhoz, bébiételekhez vagy más, gyermekek számára készült italokhoz és élelmiszerekhez.

Az innovatív, széleskörű választékot kínáló, automata árusítóállomás üzemeltetéséhez egy ugyancsak müncheni székhelyű start-up vállalkozás, a foodji kapta meg a szükséges koncessziót. Ez a cég egyébként a repülőtér területén máshol is (a 2-es terminálon a G06 és G34, valamint a K09-es szatellit-móló beszállókapujánál) árusítja már a helyi, regionális beszállítóktól származó, egészséges és főleg friss ételeit. A csecsemők és kisgyermekek számára nyújtott új, Kids’ Care Station elnevezésű szolgáltatás különösen a járatok időjárási vagy egyéb okokból bekövetkező, késedelmes indulása esetén ad segítséget a családoknak.

A bajor főváros nemzetközi repülőterén egyébként folyamatosan tesztelik, hogyan tudnának az utasoknak még több, de főleg minél gyorsabb kiszolgálást nyújtani. Sokuk ugyanis – mondjuk egy forgalmi dugó miatt – későn ér ki a repülőtérre, ezért nem tudják igénybe venni például az üzleti várókat. Számukra vezette be tavaly ősszel a Lufthansa „Delights to Go” nevű, kísérleti szolgáltatását. 

A hatékony és időtakarékos utasellátás érdekében azoknak a váróhasználatra jogosult Lufthansa-utasoknak, akiknek nem maradt idejük igénybe venni a várótermek szolgáltatásait, a 2-es terminál központjában, a G19-es kapu mellett egy önkiszolgáló területen, kiváló minőségű gourmet dobozokat kínáltak. Itt egy modern, interaktív felhasználói felületen választhattak ki egy dobozt a képernyőn megjelenített három kategória közül (klasszikus, egészségtudatos vagy helyi, tehát müncheni menüt). A főétel mellé édes vagy sós snack, friss gyümölcs és egy kis üveg víz is járt. 

F. L. 

(fotók: München Airport és Lufthansa)